mandag 18. oktober 2010

Jeg har sydd TURKIS løper.

Husflidslaget skal ha basar i november, og vi kan lage saker som skal utloddes. På sygruppen har noen sydd vesker, noen spisebrikker og jeg tok på meg å sy en løper (helt frivillig).
Jeg plukket med meg noen turkise stoffer, og la til litt av mine egne. Jeg har jo selvfølgelig ikke noe særlig med turkis og blå stoffer. Hehe.
Jeg hadde ikke noen plan for hvordan løperen skulle bli. Stoffene lå på krakken foran meg mens jeg tenkte.
Resultatet ble denne.


Fargene er ganske idendiske slik de er. Kanskje de er litt klarere i virkeligheten.


Vi kan sende "staffettpinnen" videre til noen andre på sygruppen, så kanskje jeg sender den videre til en som kan sy lukkekanten. Får se.

Lukkekanten blir samme farge som gitterverket i løperen



På roseteppet går det framover. No syr jeg den innerste røde rammen.


2 kommentarer:

GOMMO sa...

Den løperen vart fin. Litt uvant med turkis og deg,da. Fine sammensettninger av stoffene.

Brit Strikkenerd sa...

Hærlig farger på den løperen!!Roseteppe ser ut til å blir PRAKTFULT!! Lykke til videre med Rosene:)