torsdag 15. september 2011

Rundpinne etuier

Jeg har sydd noen rundpinne etuier etter Reiduns mønster.
De er så moro å sy. Kjekk venninnegave og praktisk til eget bruk.
Det er skillevegg i midten og glidelåslomme både foran og bak. 26 cm i diameter.
Da kan en ha forskjellige pinner på hver side.
God og stødig med vatt både i foret og for/bakstykket.


Jeg synes glidelåsen er så søt. Ferdig med blondekant i metervis. Med lekre "dubbeditter".



Disse to er bestilling. Håper mottakere blir fornøyde.


Aplikert blomst med bitteliten jojoknapp.





Aplikert sløyfe med et lite hjerte på.









Her den mellomste jojoen i nærbilde. Noen små perler i midten. 

4 kommentarer:

Siv sa...

Så fine rundpinneetuier du har sydd! Og veska i ditt forrige innlegg er knallfin! :o)

Solveig sa...

Skikkelig fine rundpinneetuier. Og veskene dine er bare helt herlige! ;o))))))

Strikkern sa...

Rundpinneetuiene er fine og praktiske:) Det er i slike jeg oppbevarer mine pinner.

Kattevesken til AB ble jo kjempefin.

AnneGrete`s Hobbykrok sa...

Så flotte pinne etuier du har sydd, tror jeg har sett noen liknende på nett engang.
Ha en fin kveld.