tirsdag 4. september 2012

Sommeren 2012 er avsluttet.

Da kan en si at sommeren 2012 er avsluttet. Campingvogn og båt er vasket og polert og satt på vinterlagring.
 
Håndarbeide har det ikke blitt så mye av , men mange bøker har blitt lest. ;)
 
Jeg har sydd en rundpinnemappe i sarte rosafarger.
Det er glidelåsåpning på begge sider med delevegg i midten.
 

 
Med litt pynt.....

 
....og litt pynt på den andre siden også.

 
Tidligere i sommer heklet jeg noe baby converse sko.
Da måtte jo selvfølgelig dukken og så få maken.
Passer til babyborn.


 
Disse "klesklypene" fra Cloverer helt suverene til lukkekanter. Mye kjekkere enn de forbaskete nålene.
Kan anbefales på det sterkeste!!!



3 kommentarer:

Bodil sa...

Flott strikkepinnemappe! Jeg tenker innimellom at jeg hadde hatt behov for å ha ei slik mappe, men hittil er det blitt bare med tanken. Tror at jeg må gjøre alvor av å lage meg ei. Smart med ei "tosidig" mappe!
Ellers er jeg veldig enig med deg i karakteristikken av Clover sine klyper. Super oppfinnelse!

Marit sa...

Flott blogg med mange spennende ideer.

Byfruen sa...

Utrolig søte små Converse:-)